Zoeken in deze blog

maandag 12 oktober 2015

W.I.P.

Wat was ik veel van plan, afgelopen vrijdag. Lekker weertje, 's ochtends werken, 's middags naar de handwerkbeurs in Rijswijk en daarna lekker de tuin in, die kon namelijk wel een beurt gebruiken. Alles is zo hard gegroeid deze nazomer, een opruim- en snoeironde kon geen kwaad. Maar toen ik de tomatenplant in de kliko kieperde zwikte ik door mijn enkel... Zo stom! Ik loop kilometers hard (nou ja, hard...), wandel regelmatig een rondje door het dorp of door het bos en dan gebeurd er zoiets, als je even iets weggooid.
 

Gelijk koelen en met het pootje omhoog. En dan maar gaan borduren hè? En draadjes afhechten. En een beetje haken en breien. Met het resulaat dat de blauwe sjaal uit Haken en Sfeer af is. Een derde tas in de maak is, een rugpand bijna klaar is en ik allerlei ideeën heb voor volgende projecten. 

Wordt dus nog vervolgd. Maar even een kleine preview.


Klein stukje borduurwerk, met alleen stiksteekjes. Zo leuk om te doen!

Een poosje geleden scharrelde ik in Utrecht een paar stukken
leer op, voor € 2,– bij een meubelzaak in de Zadelstraat.


Nu, op maandagavond, is mijn enkel is weer min of meer normaal gelukkig. Wandelen gaat ook weer goed, dus een weekendje rust is nuttig geweest.

5 opmerkingen:

  1. Verschrikkelijk, zo'n enkel...dat is echt balen. Beterschap en borduur ze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk, de meeste ongelukken gebeuren thuis. Jij bent het levende bewijs jammer genoeg. Gelukkig dat het nu al weer beter gaat.
    Wel fijn dat het wat rustige handwerktijd opleverde! Leuk om te zien!
    Beterschap verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap!
    Wat een prachtige borduursels zeg.
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap!!! Wat een mooi borduurwerk! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat zien die bloemen er prachtig uit!
    Beterschap met je enkel...
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen