Zoeken in deze blog

dinsdag 6 mei 2014

Grannies haken voor een zomers truitje

Het idee voor dit truitje kwam van “Blij dat ik brei”, een inspiratiebron van haak- en breiwerk. Altijd is Jeanet op zoek naar leuke ideeën. Jammer dat Arnemuiden niet om de hoek is...

Het model pas ik wel iets aan, ik hoop dat ik genoeg katoen in deze kleur heb, want het is een restpartijtje. Het is een patroon in het japans, maar het is goed te lezen door de tekeningen.


De bekende tas uit Eline's winterhuis is gepromoveerd tot handwerktas
























Kijk maar eens op Ravelry (wel een gratis account aanmaken),
een bron van inspiratie

2 opmerkingen:

  1. Het is een enig truitje!! En in de kleur die je hebt gekozen lijkt het me ook heeel fraai! Hopelijk heb je genoeg :-)).
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen